Sidor

onsdag 9 februari 2011

What a feeling!

I värsta Irene Cara- stil ( ja, jag var tonåring på 80- talet) dansar hela dagen för mig idag!
Allt är liksom bara toppen!
Jag mår alldeles makalöst fantastiskt, jag är glad, mätt och belåten, har precis kläckt en fullkomligt lysande affärsidé (för lärare, i alla fall), har världens bästa man och de mest fantastiska barnen i världens historia!

Japp, så känns det idag. Varför vet jag inte, och jag tänker inte skåda den berömda pållen i mulen heller utan bara tacka och ta emot!
Just nu känns det som om det val jag har gjort kring maten är det bästa jag någonsin gjort för mig själv. Jag vet att det kommer att dyka up tusen triljoner bekymmer kring den framöver, men det struntar jag högaktingfullt i idag- jag bara njuter!

Dessutom ska jag snart hämta dessa mirakel på skolan och dagis. Nu blir jag snudd på religiös.
Kan jag vara inne i någon sorts ketosdelirium?;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar