Sidor

fredag 4 februari 2011

Skum feeling

Begriper inte rktigt vad som är på gång, jag mår helknas!
Förmiddagen är ok, men långt ifrån toppen, och efter lunchsoppan går det bara utför.
Tom i magen, skakig i kroppen, überirriterad och orkar ingenting. Fixa tvätten tar knäcken på mig och jag vill bara gå och sova.
Herregud, i måndags mådde jag som en prinsessa!
I mina,  i sammanhanget mycket oerfarna, öron låter det som om jag kommit ur ketosen, men hur i hela friden det har gått till kan jag inte begripa!

Jag dricker mina soppor, 2 koppar te utan mjölk och vanligt kranvatten. Thats it.
Jag har inte en slickat av fingrarna när jag lagar mat eller bakar.
Känner mig som jag gjorde första dagen, dvs skit.

Ska prata med coachen och se hur helgen blir, men att må såhär är inte bra för mig på något vis.
Merde!

3 kommentarer:

  1. Usch, det låter inte alls roligt... Om du tar en promenad när du börjar må dåligt då? Nu under helgen kan du kanske göra det? Och se om det hjälper? Jag fattar ju att du inte kan ta och gå när du jobbar...

    SvaraRadera
  2. HANG IN THERE! Prova med att dricka mer vatten. Troligen är det så att du detoxar och ingenting annat. Kroppen utsöndrar och gör sig av med alla gifter och då mår man kääzzt! Immunförsvaret får jobba ganska hårt också då kroppen ställer om sig totalt och det gör en mycket trött. Ge inte upp, vila och drick vatten! Du klarar det och snart kommer du må mycket bättre, lovar! Tänk också på att det är förkylningstider och att det kan vara så att du fått någon liten basilusk samtidigt! Vatten, vatten, vatten! Hejar på dig härifrån!

    SvaraRadera