Sidor

onsdag 9 februari 2011

Dipp

Nej, jag har inte ätit någon sådan, gubevars, men under eftermiddagen dalade mitt alldeles sprudlande humör och så kom han, sockermonstret, och visade sitt fula tryne.
Jag blev så himla sugen, på vad vet jag inte men på något. Ni vet vad jag menar.
Jag kastade mig över datorn och hittade ett recept på LCHF kokostoppar, som bakades omgående. Kan inte påstå att de hjälpte något vidare, det är ganska tamt med kokostoppar utan socker, men jag kom i alla fall fram till att nästa gång det händer ska jag bara låta det vara.

När jag åt lite senare gick det över, och sockermonstret fick dra sig tillbaka till sin håla. Tycker minsann att han inte är så ihärdig längre;D

Ikväll har min plötsligt så ömma nacke fått en ljuvlig massage av maken, och det känns helt ok att ta itu med en ny dag imorgon. Hoppas att ni känner likadant!

Ps. Jag är faktiskt väldigt belåten med att jag inte trillade dit och började goffa mörk choklad när suget var som värst. Ännu mer belåten är jag över att alternativet liksom inte ens dök upp i mina tankar! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar