Sidor

lördag 12 februari 2011

Strålande lördag

Och huvudvärken satt som en smäck när jag vaknade..;D
Det blev solbrillorna på när jag och dottern åkte iväg för att hämta en liten kompis, som ska leka här några timmar.
Det måste vara sockeravgiftningen som spökar, det är en vecka idag sedan jag börjagde med lchf.

Efter lunch ska vi hem till lilla kompisens familj, som precis har öppnat ett bageri. Och hon bakar planeten godaste vaniljsockersnurror, så jag antar att huvudvärken tilltar bara jag närmar mig huset;)
Dessutom ska jag baka polkagristårta idag till en liten 2- årsuppvakting vi ska på imorgon. Idel utmaningar, men nog inga större bekymmer egentligen.

Maken köpte sukrin igår, så jag ska dessutom se om jag kan svänga ihop en lchf- kaka till kalaset, då både jag, maken och pappan i kalasfamiljen imorgon skippar socker och kolhydrater.
Jag älskar att baka tårtor, så nu har jag sannerligen hittat en ny utmaning!
Ha en härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. www.lchfbutiken.se verkar vara bra! Jag ska handla där snart. Finns lite recept också! OCh så finns det ju en hel kokbok med lchfdessrter. ojojojojojojojoj! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Har kollat där och hittat ett och annat som kan shoppas i USA, toppen!:D

    SvaraRadera