Sidor

onsdag 26 januari 2011

Nu kör vi så det ryker!

Japp, dag 1 var det.

Var lite listig som planerade att börja på en ledig dag, så när sonen lämnats i skolan (dottern sov hos farmor inatt) åkte jag hem, lade mig tillrätta i soffan och lyssnade på introspåret på CD:n. Väldigt behagligt, må jag säga.
Vatten dricker jag rejält, första soppan tog jag vid halv tio. Är ingen tidig frukostmänniska så det kändes alldeles perfekt!

Nu får vi se hur resen av dagen går:D

Just det, min vikt!
På min våg imorse vägde jag 83, 6 kilo.
Om inte allt för länge ska det stå 65;D

4 kommentarer:

  1. Jippi!! Va kul - det här kommer gå skitbra!!

    SvaraRadera
  2. Jajemän! Vi kommer att regera, helt enkelt!:D

    SvaraRadera
  3. Härligt! Det kommer gå bra! Har du varit på första gruppträffen ännu?

    SvaraRadera
  4. Jag ska på min första träff ikväll!:D

    SvaraRadera