Sidor

onsdag 26 januari 2011

Hoppsan!

Jag blev visst lite trött igår och somnade vid sisådär..eh....kl 20;D

Dagen flöt på, halvhungrig och konstigt tom i magen men inga större dramer. Fixade både middag till kidsen, småmys och läggning utan att ens bli irriterad- fast då fick jag kanske anstränga mig lite..

Idag är jag alldeles förträffligt utsövd, dricker vatten som en uttorkad kamel och ska alldeles strax lyssna på min CD igen. En promenad kan jag nog reda ut, och ikväll ska jag på min första gruppträff.
Det här ska minsann gå alldeles kalaskanon!
För att riktigt peppa mig själv och inte tappa farten tar jag på lite för trånga jeans och känner hur väldigt klok jag är som gör detta. Igår provade jag ett par jeans som jag inte kunnat ha på 7 år, mina smaljeans. När jag köpte dem hade jag gått ner massor efter sonens födelse, men vikten höll bara i sig i ett par månader innan den började vandra uppåt igen- the story of my life.
Igår fick jag inte ens upp dem över höfterna.

I sommar ska de vara för stora.

1 kommentar:

  1. Härligt! Jag kan bli irriterad på mina barn korta perioder, men jobbar med det! :-) Jag fick ju en försmak på Lifetime igår och om du gillar mental träning så kommer du älska det programmet. Vi får bara små smakprover under viktminskningsprogrammet kan jag säga... :-)

    SvaraRadera