Sidor

torsdag 27 januari 2011

What a gorgeous me!;D


Hrm. Så var det det där med bilder- lite tuffa tag, känner jag. Tycker inte om bilder på mig själv. Krävs kanske ingen Einstein att lista ut varför. Jag tycker ju aldrig att jag ser ut så som bilden visar och får alltid en smärre chock!
Dessa tog jag alldeles nyss, så makalöst osmickrande som jag bara kunde. Men det är ju för att jag de facto ska kunna se hur jag förändras framöver!:D
I vanliga fall stäcker jag på mig lite mer, och håller in magen så att jag nästan tappar andan. Nu är det verkligheten som ska accepteras, dras fram i ljuset och förändras. Basta.

1 kommentar:

  1. Hih, jag måste anstränga mig när jag tar mina profilbilder för att INTE hålla in magen! Har gjort det ända sen jag var barn så fort en kamera åkte fram...

    SvaraRadera